2012. augusztus 17., péntek

Tizedik fejezet

Sziasztok! Itt a tizedik fejezet, egy hét múlva érkezik a következő. Figyelem +18 tartalom. Kíváncsi vagyok a véleményekre, az előző fejezet végén történtekre majd még visszatérünk pár fejezet múlva. Köszönöm a hozzászólást demonnak:).

Legszebben a szerelmesek ünnepelnek, meztelenül...

Kellan szemszöge
Anna ma egész nap dolgozott, ezért én is kimozdultam a négy fal mögül, hiszen egyedül nem volt olyan izgalmas a kecóban punnyadni. Miután szerelmem elment én kocogni indultam. Most pedig az utcákat járom, az öcsémnek kell ajándékot vennem, hiszen jövő héten lesz a szülinapja. Pillantásom a videó tékára siklott és az ajándék húsz perc múlva már a kezemben volt. Míg egy ideig nézelődtem, vettem pár pólót és két farmert épp a kaszánál álltam, ahol a fiatal spiné kacéran mosolygott rám, ami most éppen nem nagyon izgatott, mivel a telefonom megszólalt. A tegnapelőtti kép villant fel a telefonomon, amin Anna szélesen mosolyog mellettem.
-Szia, Honey – kaptam fel a telefont.
-Szia Kell – hallottam fáradt hangját a másik oldalról. Negyed óra múlva végzem, eljössz értem? – kérdezte.
-Persze, sietek – feleltem.
-Óvatosan vezess, szeretlek – felelte, majd kinyomta a telefont.
-Én is – suttogtam a készülékbe, majd bevágtam a zsebembe, fizettem és már ott sem voltam. Persze, két dugóba is sikerült belekeverednem, ami talán csak egy hatalmas volt. Végül a négy órából fél öt lett, de Anna egy fiatal lány társágában ott ült az útpadkán. Hangosan nevettek valamin. Annyira gyönyörű volt, a feszes farmer kiemelte lábait, és a dekoltázsát kissé kivillantó szürke póló... A vörös haja, ami fel volt tűzve és az édes mosoly az arcán. Azt hiszem újra és újra beleszeretek.
Magamra kaptam a napszemüvegem és kiszálltam a kocsiból rögtön felém pillantott, széles mosolyra húzódtak ajkai. Majd mire melléjük értem feltápászkodott és vállára tette a táskáját.
-Sziasztok – léptem szerelmem mellé.
-Szia – mosolygott rám, majd egy csókot nyomott a számra. – Ő lenne Julie, az egyik legjobb barátom és munkatársam – mutatott a nála kissé magasabb szőke lányra. – Ő pedig, Kellan – mondta, miközben oldalamhoz bújt és egyik kezét a hasamra tette.
-Öhm, szia Kellan – mosolygott rám Julie. – Magasabb vagy, mint gondoltam – kuncogott. - Na, de én lépek galambocskáim. Este megyünk Tommal bulizni a Halál Táskájába, ha gondoljátok, gyertek ti is. Csók – hajolt Annához és egy puszit nyomott az arcára.
-Színpatikus lány – mondtam. – De te jobban tetszel – suttogtam, miközben közelebb hajoltam hozzá. Egy puszit nyomott ajkaimra, majd a vezetőüléshez lépett.
-Kipróbálhatom? – nézett rám szempilla rebegtetve.
-De, új fényezés… - a kocsim mindig is tiltott dolog volt a nőknek.
-Kérlek Maci – mosolygott rám, miközben közelebb lépett hozzám. De ő nem csak egy nő, hanem a NŐ.
-Jól van, egy penész, de vigyázz rá, mert amúgy természetben kell fizetned – kacsintottam rá.
-Akkor lehet kéne rá egy karcolás?! – nézett rám mikor már elindultam az anyósülés felé.
-Kérlek – néztem rá, mikor beültem a kocsiba.
-Kevés dolgot tudok jól Kellan, a kevesek egyike a vezetés. Nyugi – kuncogtam, majd egy puszit nyomtam a szájára.
-Eddig nem láttam olyat, ami nem ment volna jól neked – feleltem, mikor elindította a kocsit.
-Bízol bennem? – kérdezte.
-Igen, de ez a kocsim és tudod egy férfinak mit jelent egy kocsi – mondtam, miközben csak őt néztem, majd egy határozott mozdulattal kifarolt.
-A farkuk után a legnagyobb kincsük? – kérdezte nevetve.
-Anna – nevettem rá.
-Neked a farkad előtt? – nézett rám meglepetten.
-Muszáj a farkamról csevegnünk? – néztem rá boldogan.
-Azt szeretnéd, hogy mást csináljunk vele?! – nézett rám kajánul.
-Jobb, hogy te vezetsz – motyogtam miközben combjára simítottam a kezem. Majd egyre feljebb és beljebb csúszott.
A kocsi megingott az úton, Anna zavartan pislantott rám. De itt megálltunk.
Negyed óra múlva Anna háza előtt leparkolt a kocsim, Anna gyorsan kiszállt, majd az ajtómhoz sietett, de addigra én is kiugrottam. Mosolyogva húzott maga után, de nem ellenkeztem. Amint az ajtó becsapódott mögöttünk forró csókban forrtunk össze, Anna keze a pólóm alá siklott, majd lehúzta rólam. Vágyakozva simított végig vállaimon és hátamon én pedig nyakát szívogattam és csókolgattam, aztán az ő pólója következett. Ekkor már a nappaliban voltunk.
-Anyira kívánlak – nyögte a számba, mikor egyik tenyerem melltartón keresztül mellére tapadt.
-Nem jobban nálam – suttogtam.
-Érzem – mondta miközben végigsimított kidudorodott nadrágomon. Majd kicsatolta az övem és pár múlva lekerült rólam a nadrág a cipővel együtt. Majd Anna is megvált a most már szükségtelen holmiktól. Lila csipke fehérneműben állt előttem és csak bámultam, próbáltam magamba szippantani a látványt.
Aztán maga után húzott a hálóba, lelökött az ágyra majd fölém mászott. Örülten és lassan simította, majd csókolta végig felsőtestem. A vágy már belülről teljesen szétfeszített, szerettem volna most rögtön elmélyedni benne, de a fájdalmas kínzás mégis jól esett. Keze végig simított boxeromon, egyszer, kétszer, harmadszor. Egy hatalmasat nyögtem, majd lekerült rólam az alsó is. Apró keze simogatta lüktető péniszem.
-Anna – morogtam. Majd magam alá fordítottam, vigyorogva nézett rám.
-Te csábító – suttogtam, majd megcsókoltam. Majd kikapcsoltam a melltartóját és lassan lecsókoltam válláról a pántokat. Egyik puha halmot kezemmel gyürkéztem, még a másikat számmal kényeztettem.
Anna nagyokat sóhajtozott, nevemet suttogta és azt, hogy szeret.
Végigcsókoltam vékony, izmos hasát, majd lehúztam bugyija apró pántját.
Közben végigcsókoltam lábát lentről felfelé, majd elkezdtem simogatni forró nőiességét. Már kész volt, már nedvesen tocsogott. Atyám.
-Nem bírom tovább – motyogta. Nekem sem kellett kétszer mondani, széttártam karcsú lábait, majd lassan beleereszkedtem, mikor teljesen összekacsolódtunk egy pillanatra megálltam és csak élveztem a melegséget.
Majd lassú ütemet diktálva mozogtam benne, apró kezét közénk fúrta és simogatta magát és engem egyszerre. Mélyen, nagyon mélyen belemerít kezdtem, mire hangosan felnyögött, megéreztem a pulzáló izmokat férfiasságom körül és rögtön elsültem.
Pár perc múlva visszaállt a lélegzetünk, majd kicsusszantam belőle és mellé dőltem.
-Szeretlek – suttogta, miközben magára húzta a takarót és mellkasomra dőlt.
-Én is nagyon – mosolyogtam rá, miközben egyik kósza tincsét eltűrtem.
-Sosem volt még ilyen jó – motyogta.
-Nekem sem – feleltem, majd újra kezdtük a macska egér játékot.
-Azért ezzel jobban szeretek játszani, mint a kocsiddal – suttogta fülembe pár órával később miközben végig simított farkamon.
-Én is jobban szeretem, hidd el bébi – csókoltam meg, majd mosolyogva bámultam kék szemeit.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia ^^ Most kezdtem el olvasni a történetet és nagyon tetszik!! :DD Alig várom a folyatást. ^^

Üdv: Isadora B.

B írta...

Szia!

Örülök, hogy újra folytatod a történetet!:D
Balázzsal mi van már megint? ezúttal mi nem tetszik neki? :/
Tetsztet a fejezet! :D Már ideje volt, hogy megtegyék! :D
Várom a következő részt!
puszi