2012. február 24., péntek

Első fejezet

Sziasztok! Meghoztam az első fejezetet, ez még csak egy bemelegítő rész, amiben kicsit megismerhetitek a szereplőket. Jó olvasást. :)


Első fejezet
Az öröm megtöbbszöröződik, ha barátokkal lehet megosztani, a fájdalom azonban csökken. Ez az élet.


Két doboz kávéval és egy nagy zacskó fánkkal léptem be a lakásunkba.
-Jó reggelt - mosolygott rám álmosan Zsuzsi.
-Neked is bogaram - mondtam neki miközben letettem elé a kávét.
-Elhiszed, hogy ma utazunk Vancouverbe? Már annyira hiányzik Jackson - mondta, miközben beleharapott egyet a fánkjába.
-Igazából nem is tudom, most már olyan jól érzem itt L.A.-ba,holnap lesz fél éve, hogy már itt vagyunk, de nagyon hiányoznak Balázsék és meg akarom végre ismerni hírhedt Rathbone srácot- mosolyogtam rá elégedetten.
-Gondoltam már rá, hogy neked ez hiányzik. Mármint New Yorkban még tök elvoltál, aztán nem találtad a helyed. Mert te szereted a rendszerességet - mosolyog rám mindentudóan.
-Igen, meg nem tudom mit szólna a pasid, ha minden hónapba máshova kéne udvarolnia mennie - kuncogok.
-Udvarolni? - kuncog. - Mostanában olyan fáradt mikor találkozunk, hogy ha már köszön is elégedett vagyok - mosolyog, majd elréved szerelmesen a tekintete.
-Olyan jó látni, hogy szerelmesek vagytok. Bár még mindig féltelek Jaspertől - mondtam, miközben belekortyoltam a finom karamellás kávémba.
-Nem kell engem félteni - mondta morcosan. - Sosem gondoltam volna, hogy én fogok elöbb bepasizni és nem te - mondta mosolyogva.
-Igazából én sem - nevetek zavartan. - De én túl nehéz eset vagyok, édes - kacsintok rá.
-Meg kell tanulnod, újra bizni a férfiakban, nem mindenki olyan mint.. - mondta.
-Nehogy kimond a nevét, inkább mennyünk csomagolni. Három óra múlva a reptéren kell lennünk- mondtam zavartan miközben felpattantam.
Délután öt, Vancouver
Alig lehetett lelőni Zsuszit, Jackson így, Jackson úgy. Annyira imádtam, olyan édesen és néha már idegesítően pörgött mióta bele esett abba a nagyon mély gödörbe, amiből talán lehetetlen kimászni, a szerelem gödrébe. Először majdnem szívin farktust kaptam mikor New Yorkba benyögte, hogy ő most elmegy randizni Vele. Rég veszekedtünk akkorát.
-Jól nézek ki? - kérdezte miközben szájfényes ajkait összeérintette.
-Jackson le fog hidalni - mosolyogtam rá biztatóan.
Egy különleges rózsaszín felső, egy egyszerű farmer és egy magassarkú volt rajta. Mindig egyszerű, de nagyon szerű volt. Haját tegnap este becsavarta, így göndör loknikban omlott vállára.
-Rég találkoztál már Balázsékkal nem? - kérdezte.
-Igen, három hónapja Los Angelesben, de Ashelyvel még akkor sem - vontam meg a vállam. Az én jó öreg bratyóm Balázs, és ez ő barátnője a híres nevezetes Alice Cullen. Mikor megtudtam, hogy a legjobb barátnőm és a kedvenc bátyám is az Alkonyat kasztból választott magának párt, rendesen meglepődtem. A tipikus szálak összefutnak elméletem, minden okkal történik dolog.
-Kisasszonyok meg is érkeztünk - mosolygott ránk a taxis a tükörben.
Gyorsan összekaptam a gondolataimat és kiugrottam a kocsiból. Közben már a sofőr kipakolta a bőröndjeinket a csomagtartóból és kedvesen mosolygott ránk.
-Csak nem a barátjukhoz jöttek? - kérdezte miközben izgatottan toporgó barátnőmet nézte, aki alig bírta kivárni azt az öt percet, ami még elválasztja szíve választottjától.
-Ő igen, én csak a bátyámhoz - mosolygok vissza rá. Kedves és udvarias ember ritka az ilyen mostanság. Kezébe nyomtam egy kis borravalót is, majd felkapva a bőröndöket megindultunk.
-Hogy fogunk bemenni? - kérdezte ijedten a barátnőm, mikor meglátta a két hatalmas embert a bejáratnál.
-Ne izgulj cicus, megoldom - kacsintottam rá.
-Jó napot, Ashley Green mondta.. - mondtam, az egyik két méteres ürgének, akinek izmain csak úgy feszült a fekete póló, valamilyen szinten félelmetes volt.
-Persze, kislányok. Menyetek csak - kacsintott ránk.
-Oh, köszi - villantottam felé egy mosolyt, miközben hátradobtam vörös tincseimet.
- Mindig elkápráztatsz a füttyeiddel a pasikat- kuncog mellettem Zsu.
-Hát, aki megteheti - mondtam neki vigyorogva.
-Igen, tudom, az meg is teszi - nevetett.
-Na keressük, meg azokat a jó madarakat - mondtam, miközben körbe tekintettem, hátha valahol találok valakit, akit megkérdezhetek.
-Kondi terem - mutat egy faház felé barátnőm.
-Jackson és konditerem? Ash és konditerem? - kérdezem zavartan, persze mosolyogva.
-Nem elég izmos Jack? Ez egy célzás volt? - kuncogott.
-Nem is láttam még élőben - nézek rá felháborodva. - Mert a barátnőm nem volt képes bemutatni - tettettem a sértődött.
-Tudod, hogy nem direkt volt - nézett rám boci szemekkel.
-Jobb dolgotok is volt, például az ágyban, vagy a fürdőben, vagy a konyhában - nevettem el.
-Te tudtad? - kérdezte vissza pár pillanat múlva.
-Én mindent tudok - nevetek fel.
-Basszus - vörösödik el.
-Semmi gond, a konyhapultot én is kipróbálnám - suttogom a fülébe, miközben fellépkedtünk a lépcsőn.
Mivel barátnőm még mindig nem tudott reagálni, ezért két határozott kopogás után kinyitom én az ajtót.
Három izzadt és nagyon sexi pasi kapta rám a tekintetét. Majd pár másodperc múlva egy negyedik pasi is, akinek elvesztem tekintetében. Majd zavartan elkapom róla a tekintettem és Zsu felé nézek, aki csak pimasz vigyorral nézett rám.
-Sziasztok - találom meg a hangom. - Mi Ashleyt vagy Jacksont keressük, nem tudjátok esetleg hol lehetnek? - kérdeztem.
-Jackson épp cigi szüneten, Ashley pedig forgat - mondta a negyedik tekintetű.
Barna haja néhol hozzátapadt izzadt arcához, a rajta feszülő fehér trikó is nedves volt és akkor gyorsan elkaptam róla a tekintetem.
Majd megszólalt LMFAO Shots ft. Lil Jon száma, pár pillanatba telt mire feleszméltem, hogy ez az én telóm.
-Szia - vettem fel a telefont, miközben egy mosoly kíséretében kiléptem az ajtón.
A bőröndömre leültem és hallgattam Abby, a főnököm hangját.
-Küld el e-mailben és akkor biztos nem hagyok ki semmit - mondtam nevetve, mikor már öt perce sorolta, hogy ez meg az.
-Sejtettem, hogy ez lesz. Elutaztatok már? - kérdezte barátságosan.
-Most értünk ide - mondtam. - Majd holnap neki is állok, és majd küldöm mondtam, majd elköszöntünk és már vissza is csúsztattam a telefont a zsebembe.
-Szia - ugrott a nyakamba abban a pillanatban Ashley. - Olyan régen láttalak - mondta miközben szorosan megölelt.
Először ki nem állhattam Asht, mert féltettem a bátyám, aztán megismertem közelebbről és most már olyan mintha a nővérem lenne. Sok mindenről hasonlóan gondolkodunk és nagyon jól hat a bátyámra, tökéletesen összeillenek.
-Hiányoztál - suttogtam a fülébe.
-Te is Anna - mondta miközben elengedett. - Mindig szebb leszel - mondja miközben végigmért.
Közeben Zsu közeledett felénk, egy srácot húzva maga után, bizonyára ő lesz Jackson.
-Hogy utaztatok? - kérdezte Ash közben.
-Jól, már megszoktuk - mosolyogtam rá.
-Szia - lépett elém Jackson é kezet fogott velem. Mosolyogva viszonoztam, majd mellé léptem és szorosan megöleltem.
-Örülök, hogy végre megismerhetlek- mondtam, miközben elengedtem. Ő pedig mosolyogva átkaroltam Zsu derekát.
-Részemről a szerencse - kacsintott rám pajkosan. Kezdem megérteni barátnőmet.
-Ilyet szép lányokat ismertek és be sem mutatjátok nekünk? - hallatszott hátunk mögül egy érdes férfihang. - Sziasztok csajok, Booboo vagyok - lépett mellém és átkarolta a vállam. Hirtelen ért a "támadása" szóval elégé meglepődtem. - Ő Kellan és Alex - mutatott a háta mögött állókra. Nem mintha ezt egy L. A.-ban élő huszonéves lány nem tudná, őket mindenki ismeri...
-Anna - mosolyogtam rájuk, miközben zavartan egy kicsit hátrébb léptem Booboo mellől, ami reméltem nem volt túl feltűnő.
-Zsuzsa, de ő foglalt, nehogy meghalljam, hogy valaki - itt jelentőségteljesen a fiatal srácra nézett - rá másszon - mondta mosolyogva.
Mire mi csak kuncogni kezdtünk.
-Mikor végeztek? - kérdeztem, miközben Ash felé fordultam.
-Én mára végeztem, még el kell mennem pár dolgot elintézni, úgy fél óra - mondta, miközben mosolyogva átkarolta a vállam.
-Én már indulásra készen vagyok - mondta Jackson Zsuhoz közel hajolva.
-Szerintem ti mennyetek, majd megyek utánatok a szálasra Ashel - mondtam.
-Nem baj? - nézett rám a barátnőm.
-Dehogy is - mosolyogtam rá.
A délutánt Ashhel töltöttem, mivel Balázs még nem volt a szálláson.
A közös nappaliban ültünk egy-egy teával a kezünkben Ash egy cicanadrágban és egy hosszú felsőben én pedig melegítőben. Szerencsére nem volt most a nappaliban senki, a srácok elmentek venni piát, mert este bulizni akarnak, Jackson és Zsu pedig nagyon jól érezték maguk, és egymást.
-És összeszedtél már valami pasit? - kérdezte mosolyogva.
-Nem - mondtam, miközben zavartan kavargattam a teám.
-És tetszik valaki? - kérdezte Ash.
-Nem - mondtam.
-Akarsz pasit? - kérdezte.
-Nem tudom, minden áron nem, de - motyogtam zavartan.
-Értem - mosolygott rám mindentudóan.
Közben a srácok hangját is meghallottuk kintről és Zsuék is kimásztak a hálójukból.
-Elmesélted neki ezt az olasz pasit? - kérdezte nevetve Zsu, miközben levetődött mellénk. Erre már páran felénk kapták a fejüket.
-Milyen olasz pasi? - kérdezett vissza rögtön Ash.
-Nem is olasz volt, hanem latin amerikai - mondtam zavartan. Mire páran felkuncogtak és Booboo is leült velünk szembe.
-Kicsit többet ittam, mint kellett volna - mondtam zavartan. - Aztán másnap talált Zsu a nappaliba egy fél pucér hapsit.
-Lefeküdtél vele? - kérdezte meglepetten barátnőm.
-Dehogyis - nevettem fel zavartan. - Csak haza kísért, én meg rögtön elaludtam, közben elment a taxija és jobb ötlet híján ledőlt a nappaliban - mondtam zavartan.
-Ja, csak ezt velem elfelejtette közölni, úgy megijedtem a pasitól. Pedig elég jól nézett ki - kuncogott Zsu. - De nem annyira, mint te - mondta, miközben Jacksonhoz bújt és megcsókolta.
-És jó kis ébresztő volt, Zsu sikított vagy két percen keresztül - mosolyogtam.
-Mintha te máshogy reagáltál volna anno - mondtam.
-Máshogy reagáltam, én lefagytam és az hapsi egy szál faszban volt - mondtam mérgesen.
-Jó, jó nem is akarjuk tudni - kuncogott Jackson.
Közben a belépő új embereknek is sorba be lettünk mutatva Zsuval.
Majd végre az utolsók között megérkezett Balázs is.

Nincsenek megjegyzések: